לוח שנה - שערי מטבע $ - מזג אויר - תרגומון - מפות גוגל
מגוון חבילות פרסום וקידום לעסק שלך - במחירים מפתיעים!!!!!
[לידיעה המלאה]
מעל 10,000 בעלי עסקים כבר הצטרפו לאתר!!
[לידיעה המלאה]
אתר תואם למובייל הוא מצרך חשוב והכרחי לכל בעל עסק כיום!!!
[לידיעה המלאה]
יש לנו עמוד פעיל מאוד בפייסבוק!!!
[לידיעה המלאה]
פרסום מאמרים בחינם
[לידיעה המלאה]
 
 
 
עבודה וקריירה
Networking
GIN: 0in 0in 10pt; mso-margin-top-alt: auto; mso-margin-bottom-alt: auto" dir=rtl class=MsoNormal>Networking (נטוורקינג)

מושג אשר הובא מעולם המחשוב- Networks, ופירושו, חיבור בין מערכות אשר מתקשרות ביניהן ומשתמשות במידע אחת מהשנייה. פירוש המושג Networking : רשת של קשרים עסקיים המורכבת ממעגלים של מקורבים וחברים.

מפגשי Networking נפוצים כיום מאוד, והפכו בשנים האחרונות למיזם עסקי המניב בפני עצמו. המפגשים משמשים ככלי שיווקי וכמנוף לקידום עסקי, אישי וכלכלי מתוך גישה האומרת שאנשים מעדיפים לעשות עסקים עם אנשים מוכרים. מטרת המפגשים הינה ליצור הזדמנויות וקשרים עסקיים, הצבת יעדים ושיתופי פעולה לטווח רחוק. המפגשים נערכים לרוב בהנחיית יועץ שיווקי וכוללים משתתפים ממגוון תחומים עסקיים, מנחי המפגשים  בעלי רקע עסקי וניסיון עשיר בהנחיית קבוצות.

חברי הקבוצה רוכשים במהלך המפגש כלים להבנת תהליכי שיווק אישיים ויישומם כל אחד בתחומו. המפגש נעשה פנים מול פנים ובמהלכו נוצר שיח מלמד, מפרה ורב תחומי בין החברים בקבוצה. יצירת שיתוף פעולה עסקי עם קולגות מתחומים וענפים שונים מהווה מקור למציאת פתרון כמעט לכל בעיה ועניין, דבר אשר נותן כוח ויוצר המשכיות. לשני הצדדים אין צורך לחפש במקומות שונים, אלא הכל נמצא ב"מקום אחד", כתוצאה מכך רמת השירות עולה, נוצרת נאמנות ותלות מסוימת אשר כל בעל עסק מעוניין בה.

בכל מקום בו ישנה אינטראקציה בין אנשים, קיימת הזדמנות לשיווק עצמי/עסקי. בין אם האינטראקציה נוצרת במפגשי Networking רשמיים, או במפגשים שאינם רשמיים כמו חתונה, המתנה לטיסה, נסיעה ברכבת, מפגש בסופר וכדומה, לכן חשוב להיות מוכנים תמיד ולהקפיד על מספר כללים:

  1. לבוש: להקפיד על הופעה רשמית, אין כמו רושם ראשוני.
  2. יש להציג באופן ברור ומלא את שמכם, תואר ותפקיד.
  3. כרטיס ביקור: קבוע עליכם.
  4. אביזר פרסומי: אם יש באמתחתכם אביזר פרסומי (מגנט למשל), הקפידו שיהיה אתכם על מנת לתת בשעת הצורך.
  5. כל אדם יכול להיות פוטנציאלי עבורכם (גם אם מדובר בילד מהכיתה של הבן שלכם, חשוב לזכור שיש לו הורים).
  6. מתן עזרה: לתת עזרה כמה שאפשר, העזרה תחזור אליכם.
  7. שיווק: חשוב לזכור שאתם לא מוכרים, אלא משווקים. המטרה במפגש שיזכרו אתכם ולא לבצע מכירה מידית.
  8. שפת גוף: חשוב להשתמש בשפת הגוף כחלק מהשיווק (לשדר ביטחון ונינוחות).
  9. זמן הגעה למפגש: בעדיפות להקדים, על מנת לשריין מספיק זמן לקביעת פגישות, שיחות חולין וכדומה.

מפגשי Networking מתאימים לכולם- לצורך הגדלת מכירות, לשיווק עצמי, למבקשים להגשים חלומות עסקיים ולמעוניינים במציאת פרטנרים לדרך חדשה ומאתגרת של למידה משותפת והצלחות כלכליות. ככל שהקבוצה תהיה הטרוגנית יותר, תיווצר רשת בעלת משמעות ומחויבות, במקום תחרותיות ובידול.

 
אופנה / ביגוד
אינטרנט / מחשב
אירועים בידור שמחות
אמנות
ביטוח
ביטחון
בית ובניין
בית ועיצוב
בית ותחזוקה
בעלי חיים
בריאות ורפואה
גינה / חצר
העצמה,טיפול,רוחניות
הריון
חוק ומשפט
חשבונות ומס
יהדות/קבלה
יופי וטיפוח
ייבוא וייצוא
כלי רכב ותחבורה
כספים ופיננסים
מדיה, שמע וצילום
מוסיקה
מסעדות,קפה,קונדטוריות
משפחה וזוגיות
נדל"ן
ניקיון וסדר
עבודה וקריירה
פרסום, שיווק ועיצוב
שרותי משרד
תזונה וכושר גופני
תינוקות,ילדים ונוער
תיירות ונופש
 
שלח לחבר | הדפס | הוסף למועדפים | מפת אתר |

DIGIT - בניית אתרים

                                                                                                              הפוך לעמוד הבית